El col·lectiu local del Bloc de Tavernes de la Valldigna, com ja és tradició en apropar-se les dates de Nadal, enceta un any més la campanya de recolzament i dinamització del comerç local. Des de fa molts anys ha estat sempre una preocupació i un objectiu del Bloc i, enguany, per les circumstàncies tan dures a nivell econòmic que patim a la Valldigna (amb un índex d'atur dels més alts de la Safor) és absolutament imprescindible llançar novament eixe missatge als veïns.
El portaveu i regidor del Bloc de Tavernes, Jordi Juan, la regidora Llum Sansaloni, el secretari local, Perfecto Benavent, el secretari del Bloc Jove, Josep Llàcer, junt amb una nombrosa representació dels col·lectius del Bloc i del Bloc Jove, inicien este cap de setmana la campanya: El millor regal al/el teu poble. Un joc de paraules on es tracta d'informar al través de 5 punts, quins són els avantatges i beneficis de donar impuls a l'economia local, realitzant les compres als establiments i comerços de la Vall.
Porta a porta dels establiments locals, els membres del Bloc col·locaran els cartells de la campanya, com fan des de molts anys, i aportaran el seu granet d'arena perquè la riquesa de Tavernes es reinvertesca en els propis veïns.
Per a Jordi Joan, “una ciutat amb comerç és una ciutat viva i de futur. Els comerços de Tavernes donen vida, futur i treball. El comerç ha de ser un dels pilars bàsics de l’economia vallera junt amb els nostres autònoms, el turisme i la industria. El que proposem és facilitar els accessos als comerços i l’aparcament en les zones contigües creant zones noves d’aparcament i bonus per a l’ús del pàrquing del Passeig, ara que està en mans municipals” ha afirmat el portaveu del Bloc.
El Bloc basa la campanya en cinc premisses entre les quals estan el recordar que el comerç i l'empresa local està format per la nostra gent; en remarcar que són empreses familiars amb tracte humà i en el fet que un poble amb comerç és un poble viu, amb vida i la desaparició suposa el tindre els dies comptats com a poble.
Potenciar el comerç local és treballar per un comerç fort, de qualitat i implica més treball a la ciutat i lluitar contra l'alt índex de desocupació que tenim a Tavernes.
El portaveu i regidor del Bloc de Tavernes, Jordi Juan, la regidora Llum Sansaloni, el secretari local, Perfecto Benavent, el secretari del Bloc Jove, Josep Llàcer, junt amb una nombrosa representació dels col·lectius del Bloc i del Bloc Jove, inicien este cap de setmana la campanya: El millor regal al/el teu poble. Un joc de paraules on es tracta d'informar al través de 5 punts, quins són els avantatges i beneficis de donar impuls a l'economia local, realitzant les compres als establiments i comerços de la Vall.
Porta a porta dels establiments locals, els membres del Bloc col·locaran els cartells de la campanya, com fan des de molts anys, i aportaran el seu granet d'arena perquè la riquesa de Tavernes es reinvertesca en els propis veïns.
Per a Jordi Joan, “una ciutat amb comerç és una ciutat viva i de futur. Els comerços de Tavernes donen vida, futur i treball. El comerç ha de ser un dels pilars bàsics de l’economia vallera junt amb els nostres autònoms, el turisme i la industria. El que proposem és facilitar els accessos als comerços i l’aparcament en les zones contigües creant zones noves d’aparcament i bonus per a l’ús del pàrquing del Passeig, ara que està en mans municipals” ha afirmat el portaveu del Bloc.
El Bloc basa la campanya en cinc premisses entre les quals estan el recordar que el comerç i l'empresa local està format per la nostra gent; en remarcar que són empreses familiars amb tracte humà i en el fet que un poble amb comerç és un poble viu, amb vida i la desaparició suposa el tindre els dies comptats com a poble.
Potenciar el comerç local és treballar per un comerç fort, de qualitat i implica més treball a la ciutat i lluitar contra l'alt índex de desocupació que tenim a Tavernes.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada